Kim są asystenci terenowi i czym się zajmują?

Asystenci terenowi przydają się wszystkim zabieganym osobom, które nie chcą tracić wolnego czasu na stanie w kolejkach bankowych, pocztowych czy też sklepowych. Szacuje się, że wszystkie te obowiązki zabierają ludziom dużo czasu, nawet 40 godzin miesięcznie, dlatego warto zdecydować się na skorzystanie z usług asystentów terenowych. Takie osoby zajmą się wykonaniem codziennych sprawunków, które miało się zaplanowane na dany dzień, jednak nie ma się czasu na to, aby wykonać je samodzielnie. To bardzo duża pomoc nie tylko dla osób zapracowanych, ale też starszych.

W jaki sposób pracują asystenci terenowi?

Asystent terenowy, na którego można zdecydować się na stronie brella.pl działa na terenie wojewódzkich miast w Polsce. Istnieją jednak pewne sytuacje, w których asystenci mogą realizować poszczególne usługi i zadania w ościennych miejscowościach. Decydując się na skorzystanie z takiego asystenta, zainteresowani zyskują na:
– oszczędności czasu,
– ograniczeniu kosztów związanych z regularnym korzystaniem z prywatnych asystentów,
– zwiększeniu efektywności pracy (brak stania w długich kolejkach).

Wystarczy wejść na stronę internetową brella.pl i zamówić dla siebie wirtualnego asystenta. Cena nie jest w tym przypadku zbyt wysoka. Klienci muszą jednak najpierw zgłosić zadanie, które ma zostać wykonane przez asystenta. Następnie koordynatorzy typują do takich działań odpowiedniego człowieka, instruują go i powierzają mu takie zadanie, aby było ono zrealizowane na odpowiednim poziomie, jak najszybciej. Wszystko odbywa się zgodnie z założeniami klientów. Zdalny asystent wykonuje obowiązki w terenie, a potem wysyła raport godzinowy. Klienci otrzymują po pewnym czasie potwierdzenie wykonanych czynności oraz niezbędne dokumenty, które są im potrzebne, np. bilety lub też potwierdzenia rezerwacji.

Przejrzyście, sprawnie i bezpiecznie

Widać wyraźnie, iż usługa asystenta terenowego jest niezwykle przejrzysta, sprawna oraz całkowicie bezpieczna. Wiele zależy również od tego, czego konkretnie zażyczy sobie klient. Zadania mogą być bardzo zróżnicowane, jednak asystenci terenowi są przygotowani praktycznie na wszystko. Tyczy się to np. zrobienia tygodniowych zakupów, opłacenia rachunków czy też zakupienia biletów do kina lub też na wymarzoną wycieczkę. Do dyspozycji klientów jest ponad stu profesjonalnie wyszkolonych asystentów terenowych, którzy świadczą usługi w 16 większych miastach na terenie całej Polski.

W grę wchodzi m.in. umawianie wizyt u specjalistów, tak aby nie spędzać długich godzin na telefonie lub też w kolejce. Zdecydować można się także na doręczenie dokumentów prywatnych lub firmowych, odbiór przesyłki na poczcie itd. Jak widać, zadań jest naprawdę wiele, dlatego klient powinien sam zastanowić się nad tym, z czego konkretnie chciałby w danym momencie skorzystać, a następnie wytypować zadanie i oczekiwać na pomoc płynącą ze strony asystenta terenowego. Tym samym poświęci się więcej czasu na swoje hobby, pracę lub też opiekę i zabawę z dzieckiem. Każdy na tym zyska.

W: Porady

Dodaj komentarz

You must be Logged in to post comment.

© 2020 Organizacje Społeczne. XHTML / CSS Valid.
Proudly designed by Theme Junkie.